Fylld av kärlek

Ibland drabbas jag av hur knubbig och go John är så jag bara vill nypa honom i hans små Buddha-tuttar och dra honom i öronen. 

Idag har vi varit hos faster och kusinerna, tog ett tag för John att komma in i tre-åringarnas energi men tillslut hajade han. Var sjukt kul att se honom springa iväg glatt, stanna och se frågande på dem ”varför jagar ni inte mig?” Lilla grisen, ibland när han inte riktigt hängde med i tempot och blev frustrerad sprang han till mig och klagade, sen tillbaka till leken. 

Hemma däckade han direkt, klockan sju, så jag borde väl sova egentligen istället för att envisas med att vara vaken och göra vuxensaker, för imorgon blir det upp tidigt (somnar sju = upp mellan 6-7, istället för vanliga 21-22 = upp 09-10). Kommer vara helt slut imorgon. 

Kommentera

