Bajskaos

Jag är förkyld och hängig just nu, så jag låg i sängen och tog en liten lur, så vaknar jag av att Johan ger mig John för tutte, sen gick han till köket. Jag ammar klart John som sen gick upp ur sängen och började leka, jag slumrade vidare lite och tänkte att det var lugnt, Johan var ju i andra rummet och allt. Sen vaknar jag av att John kryper upp på mig och vill ha tutte igen, så däckar han. Jag tänker att jag ska fortsätta sova jag med men känner lukten av bajs. I Johns hand hittar jag en lång bit toapapper med massa bajs på.

Jag börjar resa på mig och drar av täcket, mer bajs, kletat över hela sängen. Bajs på Johns ben och fötter, jag går yrvaken in till Johan i köket och säger att jag inte fattar vad som hänt, så går vi tillbaka in och ser det, vid Johans dator på golvet, massa kläder, på Johans mobil och tangentbord, bajs överallt. Så John har då alltså ställt sig vid Johans dator och bajsat, sen kommit till mig och somnat. Men pappret i hans hand (som han hade ätit på förresten), det är det största frågetecknet för mig, hade han torkat sig själv eller?!!!

John blev glad i alla fall som fick bada och jag och Johan dog av asgarv när vi såg scenen.

Kommentera

