Kiss

Bebisen vaknade jätteledsen efter en kort tids sömn, visste att han ville kissa, men när han är så ledsen och vill sova så är det bara låta honom kissa i blöja/på en och amma, så jag satt och ammade honom och så kissade han Johan rakt i fejset som låg bredvid. Oj, oj vad jag fick hålla tillbaka mitt skratt (för att inte väcka John helt), fortfarande, det här var liksom fem timmar sedan och jag kan fortfarande inte sluta skratta åt det. Johans reaktion också, han FLÖG upp ur sängen, som att någon hällt syra i ansiktet på honom. Och nu när jag läste om det jag skrivit så kväver jag skratt igen. Måste vara för att Johan är så skäggig, blev liksom extra kul när pisset träffade hans skägg.

Kommentera

