En teori

Jag har en teori, som precis uppstod, om föräldrar som säger att deras bebisar trivs bäst med att sova själva, att de störs av att sova med föräldern. Nu har ju jag bara läst det lite här och var, inte pratat med någon som sagt så, men jag undrar om ungen kanske är nödig? När John blir kissnödig och sover så börjar han röra på sig, vifta med armarna, sparka av täcket och slänga över sig på mage, ställa sig på alla fyra och så vidare, alltså verka obekväm och som att han stör sig, så om det är sånt beteende är min teori att bebisarna är kissnödiga. Men jag har som sagt inte pratat med dessa människor (eftersom jag inte känner dem) om hur de ser att bebisen stör sig.

Kommentera

