Skrytinlägg

Har ju glömt bort att skryta lite! Min lilla griskorv har börjat ta sina första steg! Ibland när han står så tar han några enstaka myrsteg! Fortfarande lite läskigt tycker han, men med gåvagnen är det en jävla fart, plöjer genom lägenheten på en halv minut. Så fick han en liten sorteringslåda av min pappa igår och han har lyckats få i cirklarna två gånger! Jag sitter bredvid och ser ut som att min son precis tagit sina första steg på månen samtidigt som han botat AIDS, såhär ser jag ut —> :O och utbrister till Johan ”HAN ÄR ETT GENI!”

Kommentera

