Nya perspektiv

För ett tag sedan så märkte jag att John började titta på mig och saker med huvudet på snedden, se saker från ett annat perspektiv och nu har han börjat stå och titta med huvudet mellan benen, han kan stå så i någon minut och observera, kommer man själv med huvudet på andra sidan och säger hej så blir han överlycklig. Samma om jag ställer mig som han, med händerna och fötterna mot golvet och tittar mellan benen och hälsar på honom, bland det roligaste han vet (det absolut roligaste är tittut och att få studsa på pilatesbollen).

_DSC0156

Brukar generellt sett inte vilja lägga upp bilder på John på nätet men han var bara så himla fin!

Så himla fint att se honom växa och utvecklas, så nyfiken, så mycket spring i benen och så full av liv. Det är så jag vill leva, använda mig av mitt spring i benen istället för att tränga bort det, utforska och se saker från nya perspektiv. _DSC0132 _DSC0149 _DSC0017 _DSC0042 _DSC0047 _DSC0069 _DSC0075 _DSC0113 _DSC0080 _DSC0152 _DSC0127

Kommentera

