Gamla bilder

John evald och äiti

När min dator gick sönder lämnade jag den hos en bekant för att föra över allt som var på den till min externa hårddisk, så jag har suttit och tittat igenom alla Johns första bilder och hittade bland andra den här, såhär levde vi hans första månader, hud mot hud hemma i soffan och sängen. ❤

Sedan åkte vi upp till Öjung där jag utav filtar gjorde ett enormt babynest som vi båda kunde ligga i, hur mysigt som helst. Skulle nästan vilja göra ett igen här hemma till mig själv men Evald skulle troligen riva det på tre sekunder, min lilla griskorv.

Kommentera

